Jaki jest wasz ulubiony film Paula ?. Jak dla mnie to "Boogie Nights" (czadowe dzieło). Przynajmnie jego filmy są szczere i pokazują prawdę. Polecam resztę również.
Pełniaki:
1. Aż poleje się krew - 9+/10
2. Magnolia - 8+/10
3. Boogie Nights - 8+/10
4. Lewy sercowy - 5/10
Szorty:
1. Couch - 4/10
Couch i inne shorty też oglądałem i bardzo mi się podobały. Poprzednie komentarze pisałem jeszcze jak nie było "There Will Be Blood" które uznaję teraz za najlepszy film Paul'a.
Swoją drogą ciężko się je porównuje, ponieważ każdy z tych filmów dotyczy innej tematyki.
Aż poleje się krew
...widać niektórzy nie rozróżniają liczby mnogiej od pojedynczej
oczywiście "There will be blood"
Magnolia to absolutny, przydługi gniot, w ogóle nie do porównania z "There will be blood" czy nawet "Boogie nights"
"Boogie" może nie jest zachwycający, ale został lepiej nakręcony, opowiada lepszą historię i nie jest nudny.
Magnolia to straszna pomyłka w karierze P.T.Andersona, chyba że umknęło mi coś ważnego podczas nużącego seansu, choć nie sądze. Jestem jednak otwarty na jakieś sugestie ;)