Pełnometrażowe:
1.Boogie Nights - 6+/10
2.Magnolia - 6/10
3.There Will Be Blood - 6/10
4.Master - 5/10
Krótkometrażowe:
1. Couch - 3/10
To by było na tyle :)
1. Aż poleje się krew - 8/10
2. Boogie Nights - 7/10
3. Magnolia - 7/10
4. Sydney - 6/10
5. Lewy sercowy - 6/10
6. Mistrz - 6/10
1. Magnolia - 10/10
2. The Master - 9/10
3. There Will Be Blood - 9/10
4. Boogie Nights -8/10
5. Sydney - 8/10
6. Punch-Drunk Love - 8/10
1. Magnolia - 9/10
2. Aż poleje się krew - 8/10
3. Boogie Nights - 7/10
4. Lewy sercowy - 7/10
5. Mistrz - 4/10
wszystko
1. Magnolia - 8/10
2. Aż poleje się krew - 7/10
3. Boogie Nights - 7/10
4. Lewy sercowy - 6/10
5. Sydney - 5/10
6. Mistrz - 4/10
Aktualizacja po 6 latach:
1. Aż poleje się krew 8/10
2. Nić widmo 8/10
3. Boogie Nights 7/10
4. Magnolia 5/10
5. Mistrz 4/10
6. Wada ukryta 4/10
1.Boogie Nights - 10/10
2.Magnolia - 9/10
3.Lewy sercowy - 8/10
4.Aż poleje się krew - 8/10
"Mistrza" i "Sydney" nie oglądałem
Krótkometrażówki:
1.The Dirk Diggler Story - 7/10
2.Cigarettes & Coffee - 7/10
3.Mattress Man Commercial - 6/10
4.Blossoms & Blood - 4/10
5.Couch - 2/10
"Flagpole Special" nie oglądałem
Update po tym jak dojrzałem:
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Boogie Nights - 10/10
3. Magnolia - 10/10
4. Lewy sercowy - 9/10
5. Wada ukryta - 9/10
6. Mistrz - 8/10
7. Ryzykant - 8/10
Update:
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Boogie Nights - 10/10
3. Magnolia - 10/10
4. Nić widmo - 10/10
5. Lewy sercowy - 9/10
6. Wada ukryta - 9/10
7. Mistrz - 8/10
8. Ryzykant - 7/10
Znowu update :)
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Nić widmo - 10/10
3. Magnolia - 10/10
4. Lewy sercowy - 9,5/10
5. Boogie Nights - 9/10
6. Mistrz - 9/10
7. Wada ukryta - 8/10
8. Ryzykant - 7/10
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Boogie Nights, choć nie jestem pewien czy nie na pierwszym miejscu ex aequo 10/10
3. Magnolia 8/10
4.Mistrz 8/10
5. Lewy sercowy 7/10
Sydney jeszcze nie oglądałem, reżyser moim zdaniem bardzo, bardzo dobry. Na pewno jeden z moich ulubionych.
1. Aż poleje się krew - 9/10
2. Boogie Nights - 9/10
3. Mistrz - 7/10
4. Lewy Sercowy - 7/10
5. Sydney - 7/10
6. Magnolia - 6/10
Najlepszy współczesny reżyser.
1 Lewy sercowy 10/10
2 Magnolia 9+/10 (bo jednak troszkę za długi)
3 Aż poleje się krew 9/10
4 Mistrz - 8.5/10
Boogie nights i hard eight mi zupełnie nie podeszły.
1. Magnolia -10/10
2. Mistrz - 10/10
3. Aż poleje się krew - 9/10
4. Boogie Nights - 8/10
5. Lewy sercowy - 8/10
6. Sydney - 8/10
1. Blossoms & Blood - 6/10
2. Mattress Man Commercial 6/10
3. Couch - 3/10
AKTUALIZACJA
1. Magnolia - 10/10
2. The Master - 10/10
3. There Will Be Blood - 9/10
4. Inherent Vice - 9/10
5. Punch-Drunk Love - 8/10
6. Sydney - 7/10
7. Boogie Nights - 7/10
1. Magnolia 10/10
2.Aż poleje się krew 9/10
3.Boggie Nights 9/10
4.Lewy sercowy 8/10
5.Mistrz 7/10
+ spoko krótkometrażówki.
W planach Maraton - flapole special, Hard Eight i Inherent vice.
:)
Pełna lista(aktualizacja):
1: Magnolia 10/10
2: Wada ukryta 10/10
3: Aż poleję się krew 9+/10
4: Boogie Nights 9/10
5: Lewy sercowy 8/10
6: Hard Eight 7,5/10
7: Junun 7/10
1.Magnolia - 9/10
2.Inherent Vice - 9/10
3.Boogie Nights - 9/10
4.There Will Be Blood - 9/10
5.The Master - 8/10
6.Hard Eight - 7/10
7.Punch Drunk Love - 7/10
Dopiero 3 mam za sobą .
1."There Will Be Blood" -10/10
2. "Boogie Nights" - 10/10
3. "Magnolia" - 9/10
Oto nowa pełna lista :
1. "There Will Be Blood" - 10/10
2. "Boogie Nights" - 10/10
3. "Inherent Vice" - 9/10
4. "Mistrz" - 9/10
5. "Magnolia" - 9/10
6. "Punch Drunk Love" - 8/10
1. Magnolia - 10/10
2. Aż poleje się krew - 10/10
3. Boogie Nights - 9/10
4. Mistrz - 8/10
5. Wada ukryta - 8/10
6. Lewy sercowy - 7/10
7. Sydney - 7/10
1. There Will Be Blood 10/10
2. Boogie Nights 9/10
3. Magnolia 9/10
4. Master 9/10
5. Inherent Vice 8/10
6. Punch-Drunk Love 7/10
7. Sydney 6/10
9/10 1.Inherent Vice
9/10 2.Magnolia
9/10 3.Boogie Nights
9/10 4.There Will Be Blood
9/10 5.The Master
7/10 6.Punch Drunk Love
7/10 7.Sydney
1. Boogie Nights 10/10
2. Aż poleje się krew 10/10
3. Magnolia 10/10
4. Lewy sercowy 9/10
5. Mistrz 8/10
6. Wada ukryta 8/10
7. Sydney 7/10
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Mistrz 8,5/10
3. Wada ukryta 8/10
4. Boogie Nights 8/10
5. Magnolia 8/10
6. Lewy sercowy 7/10
7. Sydney 7/10
1. Aż poleje się krew
2. Magnolia
3. Boogie Nights
4. Wada ukryta
5. Mistrz
6. Ryzykant
7. Lewy sercowy
1. Aż poleje się krew
2. Magnolia
3. Boogie Nights
4. Mistrz
5. Nić widmo
6. Wada ukryta
7. Lewy sercowy
8. Ryzykant
1. Boogie Nights / Aż poleje się krew - 8/10
2. Magnolia - 7/10
3. Ryzykant - 6/10
4. Lewy sercowy / Mistrz / Wada ukryta - 5/10
Bez Magnolii.
1.Aż poleje się krew 10/10
2.Boogie Nights 10/10
3.Mistrz 8/10
4.Wada Ukryta 8/10
5.Ryzykant 7/10
6.Lewy Sercowy 5/10-będzie powtarzany
1. Mistrz
2. Lewy sercowy
3. Aż poleje się krew
4. Ryzykant
5. Magnolia
6. Nić widmo
7. Wada ukryta
8. Boogie Nights
1. There will be blood 10/10
2. Magnolia 9/10
3. Inherent Vice 9/10
4. Boogie Nights 8/10
5. The Master 8/10
6. Punch-Drunk Love 7/10
Sydney do obejrzenia.
1. Master 10/10
2. There will be blood 9/10
3. Grand Budapest Hotel 8/10
4. Resident Evil 8/10
5. Magnolia 6/10
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Boogie Nights 9/10
3. Magnolia 8.5/10
4. Nić widmo 7.5/10
5. Mistrz 7/10
6. Wada ukryta 7/10
7. Ryzykant 7/10
8. Lewy sercowy 7/10
Aktualizacja:
1. Magnolia - 9/10
2. Aż poleje się krew - 8/10
3. Lewy sercowy - 8/10
4. Boogie Nights - 7.5/10
5. Mistrz - 7/10
6. Wada ukryta - 7/10
7. Nić widmo - 7/10
8. Ryzykant - 7/10