Aktualizacja:
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Magnolia - 10/10
3. Nić widmo - 10/10
4. Lewy sercowy - 9,5/10
5. Boogie Nights - 9,5/10
6. Wada ukryta - 9/10
7. Mistrz - 8/10
8. Ryzykant - 7/10
Aktualizacja:
1. Aż poleje się krew 10/10
2. Magnolia 10/10
3. Nić widmo 10/10
4. Lewy sercowy 10/10
5. Boogie Nights 9,5/10
6. Wada ukryta 9/10
7. Mistrz 8,5/10
8. Ryzykant 7/10
1 Magnolia - 8
2 Aż poleje się krew -7
3 Boogie Nights - 7
4 Wada ukryta - 7
5 Lewy sercowy - 6
6 Sydney - 5
7 Mistrz - 4
8 Nić widmo - 3
Narazie widziałem wszystkie oprócz „Punch-drunk love”, oceniłbym je następująco:
1. Aż poleje się krew (mój ulubiony film wrzechczasów)
2. Nić widmo
3. Mistrz
4. Boogie nights
5. Magnolia
6. Nić widmo
7. Ryzykant
1. Boogie Nights - 8/10
2. There Will Be Blood - 8/10
3. Phantom Thread - 8/10
4. Punch-Drunk Love - 7/10
5. Magnolia - 6/10
6. Sydney - 6/10
7. The Master - 5/10
8. Inherent Vice - 4/10
1. The Master
2. Punch Drunk Love
3. Magnolia
4. Boogie NIghts
5. There Will Be Blood
6. Hard Eight
7. Inherent Vice
8. Phantom Thread
1. Magnolia
2. Mistrz
3. Ryzykant
4. Aż poleje się krew
5. Lewy sercowy
6. Boogie Nights
7. Wada ukryta
8. Nić widmo
9. Licorice Pizza
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Boogie Nights 10/10
3. Magnolia 9/10
4. Nić Widmo 9/10
5. Mistrz 9/10
6. Wada ukryta - 8/10
7. Ryzykant 7/10
8. Lewy Sercowy 6/10
Update po kilku latach
1. Aż poleje się krew - 10/10
2. Nić widmo - 10/10
3. Lewy sercowy - 9.5/10
4. Boogie Nights - 9.5/10
5. Mistrz - 9/10
6. Magnolia - 8.5/10
7. Wada ukryta - 8.5/10
8. Licorice Pizza - 7.5/10
9. Ryzykant - 7/10
1.Aż poleje się krew 11/10
2.Boogie Nights 10/10
3.Magnolia 10/10
4.Nić widmo 9,5/10
5.Lewy sercowy 9/10
6.Mistrz 8,5/10
7.Wada ukryta 8/10
8.Licorice pizza 8/10
9.Ryzykant 7,5/10